miercuri, 13 ianuarie 2010

Ai grijă ce-ți dorești...

... pentru că s-ar putea să ți se întâmple.
Mi-am dorit ca cei de RDS să-mi instaleze serviciul de internet (pe care-l plăteam în timpul acesta), dar se pare că ei nu și-au dorit atât de mult să mă țină client.
După ce am stat aproape o lună fără internet la sfârșitul anului trecut, mi-am făcut abonament la un provider de net numit Airbites. Contractul este pe o perioadă de 12 luni, și am stat să mă gândesc ce aș putea face în cazul în care mi-aș dori să reziliez contractul în timpul acestei perioade.
La scurt timp după semnarea contractului au venit și cei de la RDS cu instalarea serviciului de internet, la care renunțasem deja. M-am întrebat pe moment, dacă nu cumva era mai bine să-i aștept, dar alegerea pe care o făcusem era cea mai bună.
Ei bine, iată-ne într-un nou an și, surpriză! Un prieten îmi spune că voi fi din nou abonat RDS pentru că Airbites a fost cumpărat de RDS. Bine că acum am cablul deja tras și va fi nevoie doar o schimbare de... contract.
Acum eu nu cred că RDS-ul a cumpărat Airbites-ul doar ca să mă aibă pe mine client și pentru că le-a părut rău că am reziliat contractul cu ei.
Și totuși...

Vă iubesc pe toți

2 comentarii: