duminică, 30 decembrie 2012

La mulți ani!

 Pentru sfârșitul anului și începutul unuia nou, recomand ceva care chiar mi-a plăcut :)

Scrie-ți (n-am scris greșit :) ) o scrisoare pentru la anul. O vei primi pe mail când vei dori tu, peste o lună, peste un an, peste cinci ani.
Uită de ea și bucură-te când vei primi mailul cu mesajul din trecut.

Poți s-o folosești (de exemplu) dacă vrei să-ți treci dorințele pentru noul an și la sfârșitul lui 2013 să vezi câte dintre ai realizat. :)

Și e pe bune, am căutat un mail pe care mi l-am trimis mai demult, cam acum vreo 6 ani și jumătate, pentru ziua mea de naștere cu an mai târziu :). Având în vedere că a trecut atât timp, s-a prescris, deci pot să postez liniștit scrisoarea :)
   
www.futureme.org
    FutureMe.org

    7/4/07

    to me

    (The following is an e-mail from the past, composed on Saturday, August 12, 2006, and sent via FutureMe.org)

    Noroc. Uite m-am gandit sa-ti trimit un e-mail sa vad ce mai faci. Familia, prietenii ok? Ia zi, ne mai iubesti pe toti? Da pe prietena ta o mai iubesti? Sper ca ai plecat din tara si tu, sa vezi cum e lumea prin alte parti. Octavia aia ce mai face? Mai merge? Sau tot cu dacia ai ramas?
    Iti urez tot binele din lume.

La mulți ani și sper ca 2013 să-ți aducă ce-ți treci pe listă și poate și altele la care nici nu sperai!
Vă iubesc pe toți! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu