luni, 1 martie 2010

Am încheiat ceea ce am început

Da, vineri seară m-am culcat târziu pentru că am stat până ce am reușit să fac ceea ce promisesem.
Da, sâmbătă seară m-am culcat târziu pentru că am stat alături de iubita mea și a fi alături de mine pentru încă o noapte.
Da, duminică dimineață m-am trezit devreme pentru că a trebuit să merg la țară să fac ceea ce promisesem.
Da, duminică seară m-am culcat târziu pentru că am reușit să termin ceea ce începusem.
Da, azi dimineață m-am trezit devreme pentru că a trebuit să închei un weekend minunat.
Da, azi începe primăvara.
Da, am încheiat o iarnă, plină de zăpadă, friguri, oameni calzi. Am ieșit din această iarnă mai frumoși, mai puternici, mai iubitori.
La mulți ani tuturor florilor, bobocilor și semințelor de bucurie ce le avem alături. La cât mai multe primăveri împreună!

Vă iubesc pe toți


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu