miercuri, 11 august 2010

Mărunțiș

Toată lumea își dorește mai mulți bani. Totuși, cam care-i atitudinea noastră față de bani?

Mi s-a întâmplat, și nu doar o singură dată, ca atunci când mi se dă rest la magazin vânzătorul să-și ceară scuze că-mi dă „mărunt”: „Mă scuzați, am doar așa”. Care este cel mai rău lucru care se poate întâmpla dacă primesc mărunt (și nu mă refer doar la monede)? Portofelul meu o să arate mai împlinit? Data viitoare o să petrec mai puțin timp când plătesc produsul pentru că o să am suma exactă?
Încet, încet, monedele mici dispar. Sigur că există inflație, că există o creștere a prețurilor, dar începe să ne pese din ce în ce mai puțin de „mărunțiș”.
Când a fost ultima oară când ați văzut o monedă de 1 ban? Dar pe cea de 5 bani? Cât timp o să o mai vedem pe cea de 10 bani?

Vă iubesc pe toți

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu