marți, 5 ianuarie 2010

Nimic nu e gratis în 2010

Mi s-a întâmplat de multe ori să cred că lucrurile de care mă bucur sunt gratis, sau că mi se cuvin necondiționat.
Mi s-a întâmplat să nu văd adevărata valoare a gesturilor făcute de cei din jurul meu. Am așteptat atenție dar am oferit indiferență. Am așteptat să fiu informat despre lucruri de care eu aveam nevoie și nu persoana care îmi oferea informațiile.
Nu, nimic nu e gratis. Prefer să fiu eu cel care dă ca să mă pot aștepta să primesc ceva, iar prin simplul fapt că ofer ceva, înseamnă că am ceva de oferit.
Dacă voi avea nevoie de ură și de neîncredere, asta voi oferi pentru că sunt convins că de asta voi avea parte. Dacă voi vrea să fiu ignorat, voi ignora și visul mi se va îndeplini.
Vreau să fiu iubit - ofer iubire.
Vreau să fiu ajutat - ajut.
Vreau să fiu mai aproape de cei dragi - mă duc la ei.
Vreau să fiu inginer - învăț, plătesc.
Vreau să am un venit mai mare - investesc.
Și încă ceva, am 24 de ore pe zi și nu mi-e frică să le folosesc!

Vă iubesc pe toți

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu